Klantenservice

x

Huisdier

Wil je je huisdier meenemen op vakantie? Houd er dan rekening mee dat niet alle accommodaties huisdieren accepteren. Indien onder het kopje Extra Informatie staat vermeld dat een huisdier bij reservering opgegeven moet worden, kan je dit doen door deze als preferentie op te geven tijdens het boekingsproces bij stap 2 Extra's. Houd er rekening mee dat je huisdier in het restaurant, (binnen)zwembad en andere faciliteiten van je accommodatie geweigerd kan worden.
Indien je je huisdier wilt meenemen op een vliegvakantie, dien je er tevens rekening mee te houden dat het huisdier aangevraagd moet worden voor de vlucht.

Voor meer informatie over het meenemen van je huisdier op vakantie, kun je contact opnemen met onze afdeling Customer Contact.

 

Veelgestelde vragen

 
Je boeking wijzigen of annuleren
+
Je boeking kun je wijzigen of annuleren via onze afdeling Customer Contact op 023 5135 556 (voor dit nummer worden je gebruikelijke belkosten in
 
Stoel reserveren en Luchtvaartmaatschappij informatie
+
Kijk hier voor de luchtvaartmaatschappij informatie zoals bagage, online inchecken etc.
 
Luchthaven transfer
+
Transfer De transfer van en naar je zonbestemming is vanaf november 2018 niet meer standaard inbegrepen bij je Neckermann Vliegvakantie. Je
 
Visum
+
Egypte Voor een reis naar Egypte dien je te beschikken over een geldig paspoort dat nog minimaal 6 maanden na aankomst in Egypte geldig is. Denk eraan dat
 
Hoeveel bedraagt de aanbetaling van mijn vakantie?
+
Vindt een boeking langer dan 6 weken voor vertrek plaats? Dan dient voor een vliegreis als aanbetaling 15% van de reissom zsm te worden voldaan wanneer je
Let op, Thomas Cook / Neckermann treedt op als tussenpersoon voor de ‘Hotels’ & ‘Stedentrips’ producten.
Hiervoor gelden afwijkende voorwaarden. Neem contact met ons op indien je vragen hebt over deze producten via onderstaande contactgegevens.


Indien je niet online kunt wijzigen of annuleren voor je Hotels’ & ‘Stedentrips’ boeking
Als je in je reisplan geen link voor Wijzigen of Annuleren kunt vinden of als je de wijziging of annulering niet online kunt voltooien, betekent dit doorgaans dat:

Neem contact met ons op voor hulp.