Klantenservice

x

Wanneer is mijn boeking definitief ?

Indien je een boeking hebt gemaakt met vertrek buiten 6 weken, dan is het mogelijk om je reis kosteloos te wijzigen of annuleren binnen 5 werkdagen (met uitzondering van lijndienst vluchten die direct definitief zijn). Je dient hiervoor telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Customer Contact op 023 513 5556 (lokaal tarief ). Werkdagen zijn: de dagen maandag t/m zaterdag, uitgezonderd wettelijk erkende feestdagen.

Bij een vertrek binnen 6 weken is je boeking gelijk definitief, deze kan dan niet meer zonder kosten worden gewijzigd of geannuleerd.

Voor bijgeboekt vervoer bij autoreizen (vlucht, trein of bus) geldt, dat te allen tijde bij wijziging of annulering kosten in rekening worden gebracht, in de regel is dit 100% van het vervoersonderdeel.

Voor Neckermann Stedentrips gelden afwijkende voorwaarden.

Veelgestelde vragen

 
Visum
+
Egypte Voor een reis naar Egypte dien je te beschikken over een geldig paspoort dat nog minimaal 6 maanden na aankomst in Egypte geldig is. Denk eraan dat
 
Garantiefonds / SGR
+
Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) Thomas Cook Nederland B.V.(KvK nr. 33127166), handelend onder de merknaam Neckermann, is aangesloten bij SGR. U
 
Je boeking wijzigen of annuleren
+
Je boeking kun je wijzigen of annuleren via onze afdeling Customer Contact op 023 5135 556 (voor dit nummer worden je gebruikelijke belkosten in
 
Flight only (losse vluchten)
+
Bij Neckermann kun je voor een scherpe prijs ook alleen een vlucht boeken. Informatie hierover krijg je van jouw  reisagent of via www.neckermann.nl.
 
Contactgegevens en openingstijden
+
Hoofdkantoor Neckermann Vliegvakanties Thomas Cook Nederland B.V. Spicalaan 41 NL-2132 JG Hoofddorp Hoofdkantoor Neckermann Autovakanties,
Let op, Thomas Cook / Neckermann treedt op als tussenpersoon voor de ‘Hotels’ & ‘Stedentrips’ producten.
Hiervoor gelden afwijkende voorwaarden. Neem contact met ons op indien je vragen hebt over deze producten via onderstaande contactgegevens.


Indien je niet online kunt wijzigen of annuleren voor je Hotels’ & ‘Stedentrips’ boeking
Als je in je reisplan geen link voor Wijzigen of Annuleren kunt vinden of als je de wijziging of annulering niet online kunt voltooien, betekent dit doorgaans dat:

Indien uw vlucht wordt uitgevoerd door een low cost carrier (zoals o.a. EasyJet, Vueling, Ryanair) dient u, in geval van een wijziging, direct contact op te nemen met de betreffende luchtvaarmaatschappij.
Wij hebben geen directe toegang tot de boekingssystemen van deze luchtvaartmaatschappijen.


Neem contact met ons op voor hulp.