Klantenservice

x

Hoeveel bedraagt de aanbetaling van mijn vakantie?

Vindt een boeking langer dan 6 weken voor vertrek plaats? Dan dient voor een vliegreis als aanbetaling 15% van de reissom zsm te worden voldaan wanneer je de factuur ontvangt. Voor een autoreis gelden weer andere percentages, zie de tabel hieronder.

Vindt een boeking binnen 6 weken voor vertrek plaats? Dan dient de volledige reissom in 1 keer te worden voldaan en is er geen sprake van een aanbetaling.
 
Wat voor reis?Welke aanbetaling?

Neckermann Vliegvakantie

15 % over totale prijs

Neckermann Flex Vakantie

100 % over de vlucht + 15 % over accommodatie

Neckermann autovakantie als je een camping of bungalow hebt geboekt.

30 % over de accommodatie (heb je een losse vlucht bijgeboekt dan moet je deze meteen volledig betalen).

Neckermann autovakantie als je een hotel hebt geboekt.

20 % over de accommodatie (heb je een losse vlucht bijgeboekt dan moet je deze meteen volledig betalen).
Neckermann Citytrip20 % over de accommodatie (heb je vervoer bijgeboekt dan moet je dit meteen volledig betalen).

Theater of musical tickets

 

Deze moet je meteen volledig betalen.

 

Veelgestelde vragen

 
Luchthaven transfer
+
Transfer De transfer van en naar je zonbestemming is vanaf november 2018 niet meer standaard inbegrepen bij je Neckermann Vliegvakantie. Je
 
Stoel reserveren en Luchtvaartmaatschappij informatie
+
Kijk hier voor de luchtvaartmaatschappij informatie zoals bagage, online inchecken etc.
 
Je boeking wijzigen of annuleren
+
Je boeking kun je wijzigen of annuleren via onze afdeling Customer Contact op 023 5135 556 (voor dit nummer worden je gebruikelijke belkosten in
 
Visum
+
Egypte Voor een reis naar Egypte dien je te beschikken over een geldig paspoort dat nog minimaal 6 maanden na aankomst in Egypte geldig is. Denk eraan dat
 
Betalen met iDeal of creditcard
+
Met iDeal of creditcard kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je vakantie betalen. Met Ideal reken je af in de vertrouwde internet
Let op, Thomas Cook / Neckermann treedt op als tussenpersoon voor de ‘Hotels’ & ‘Stedentrips’ producten.
Hiervoor gelden afwijkende voorwaarden. Neem contact met ons op indien je vragen hebt over deze producten via onderstaande contactgegevens.


Indien je niet online kunt wijzigen of annuleren voor je Hotels’ & ‘Stedentrips’ boeking
Als je in je reisplan geen link voor Wijzigen of Annuleren kunt vinden of als je de wijziging of annulering niet online kunt voltooien, betekent dit doorgaans dat:

Indien uw vlucht wordt uitgevoerd door een low cost carrier (zoals o.a. EasyJet, Vueling, Ryanair) dient u, in geval van een wijziging, direct contact op te nemen met de betreffende luchtvaarmaatschappij.
Wij hebben geen directe toegang tot de boekingssystemen van deze luchtvaartmaatschappijen.


Neem contact met ons op voor hulp.