Klantenservice

x

Betalen met iDeal of creditcard

Met iDeal of creditcard kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je vakantie betalen. Met Ideal reken je af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Ook kun je met credit card betalen. Wij zullen dan een éénmalige machtiging aanvragen van je kaart. Wij accepteren alleen betalingen met een Visa Card of een Eurocard Mastercard. Tijdens het boeken van je vakantie kun je aangeven dat je met iDeal of credit card wilt betalen.

Ook met bijgaande link kun je een betaling met Ideal of creditcard voldoen. Dit kan de hele reissom of deelbetaling zijn, bijvoorbeeld de aanbetaling of het restant van de reissom. Klik hier voor de link. Voor betaling met creditcard dien je het creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC code van je kaart bij de hand te hebben.

Veelgestelde vragen

 
Visum
+
Egypte Voor een reis naar Egypte dien je te beschikken over een geldig paspoort dat nog minimaal 6 maanden na aankomst in Egypte geldig is. Denk eraan dat
 
Flight only (losse vluchten)
+
Bij Neckermann kun je voor een scherpe prijs ook alleen een vlucht boeken. Informatie hierover krijg je van jouw  reisagent of via www.neckermann.nl.
 
Garantiefonds / SGR
+
Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) Thomas Cook Nederland B.V.(KvK nr. 33127166), handelend onder de merknaam Neckermann, is aangesloten bij SGR. U
 
Contactgegevens en openingstijden
+
Hoofdkantoor Neckermann Vliegvakanties Thomas Cook Nederland B.V. Spicalaan 41 NL-2132 JG Hoofddorp Hoofdkantoor Neckermann Autovakanties,
 
Je boeking wijzigen of annuleren
+
Je boeking kun je wijzigen of annuleren via onze afdeling Customer Contact op 023 5135 556 (voor dit nummer worden je gebruikelijke belkosten in
Let op, Thomas Cook / Neckermann treedt op als tussenpersoon voor de ‘Hotels’ & ‘Stedentrips’ producten.
Hiervoor gelden afwijkende voorwaarden. Neem contact met ons op indien je vragen hebt over deze producten via onderstaande contactgegevens.


Indien je niet online kunt wijzigen of annuleren voor je Hotels’ & ‘Stedentrips’ boeking
Als je in je reisplan geen link voor Wijzigen of Annuleren kunt vinden of als je de wijziging of annulering niet online kunt voltooien, betekent dit doorgaans dat:

Indien uw vlucht wordt uitgevoerd door een low cost carrier (zoals o.a. EasyJet, Vueling, Ryanair) dient u, in geval van een wijziging, direct contact op te nemen met de betreffende luchtvaarmaatschappij.
Wij hebben geen directe toegang tot de boekingssystemen van deze luchtvaartmaatschappijen.


Neem contact met ons op voor hulp.