Klantenservice

x

Calamiteitenfonds

Calamiteitenfonds

Thomas Cook Nederland B.V.(KvK nr. 33127166), handelend onder de merknaam Neckermann, is aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen.

Binnen de grenzen van de garantieregeling van het Calamiteitenfonds (www.calamiteitenfonds.nl/garantieregeling) vallen de op deze internetsitegepubliceerde reizen onder de garantie van het Calamiteitenfonds.

Deze garantie houdt in dat u als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:

- (een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren;

- de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriëren.

Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis.

 

Veelgestelde vragen

 
Luchthaven transfer
+
Transfer De transfer van en naar je zonbestemming is vanaf november 2018 niet meer standaard inbegrepen bij je Neckermann Vliegvakantie. Je
 
Visum
+
Egypte Voor een reis naar Egypte dien je te beschikken over een geldig paspoort dat nog minimaal 6 maanden na aankomst in Egypte geldig is. Denk eraan dat
 
Stoel reserveren en Luchtvaartmaatschappij informatie
+
Kijk hier voor de luchtvaartmaatschappij informatie zoals bagage, online inchecken etc.
 
Je boeking wijzigen of annuleren
+
Je boeking kun je wijzigen of annuleren via onze afdeling Customer Contact op 023 5135 556 (voor dit nummer worden je gebruikelijke belkosten in
 
Contactgegevens en openingstijden
+
Hoofdkantoor Neckermann Vliegvakanties Thomas Cook Nederland B.V. Spicalaan 41 NL-2132 JG Hoofddorp Hoofdkantoor Neckermann Autovakanties,
Let op, Thomas Cook / Neckermann treedt op als tussenpersoon voor de ‘Hotels’ & ‘Stedentrips’ producten.
Hiervoor gelden afwijkende voorwaarden. Neem contact met ons op indien je vragen hebt over deze producten via onderstaande contactgegevens.


Indien je niet online kunt wijzigen of annuleren voor je Hotels’ & ‘Stedentrips’ boeking
Als je in je reisplan geen link voor Wijzigen of Annuleren kunt vinden of als je de wijziging of annulering niet online kunt voltooien, betekent dit doorgaans dat:

Neem contact met ons op voor hulp.