Klantenservice

x

Vluchttijden

De definitieve maatschappij en vertrektijden van je vliegreis vind je in je reisbescheiden. Deze maatschappij en tijden kunnen afwijken van de bij boeking opgegeven informatieve tijden. Te allen tijde kunnen ook op de dag van vertrek uit Nederland of bij terugreis nog wijzigingen worden aangebracht. Ook na uitgifte van je ticket (met lokale tijden) blijft het mogelijk dat de vertrektijd of maatschappij verandert. Als er sprake is van vluchtwijziging voor vertrek, word je hiervan op de hoogte gebracht. Bij wijzigingen van de terugvlucht meldt de reisleiding dit per sms/what’s app/op het infobord van jouw accommodatie of word je via de receptie van je accommodatie geïnformeerd. Het kan gebeuren dat je ’s avonds heen vliegt en op de laatste vakantiedag ’s ochtends al weer terugreist. Toch zijn dit volledige reisdagen, ook volgens de reisverzekeraar. Je dient ongeveer 2,5 uur voor vertrek op de luchthaven aanwezig te zijn. De incheckbalie van de luchtvaartmaatschappij sluit 45 minuten voor de geplande vertrektijd.

Veelgestelde vragen

 
Luchthaven transfer
+
Transfer De transfer van en naar je zonbestemming is vanaf november 2018 niet meer standaard inbegrepen bij je Neckermann Vliegvakantie. Je
 
Visum
+
Egypte Voor een reis naar Egypte dien je te beschikken over een geldig paspoort dat nog minimaal 6 maanden na aankomst in Egypte geldig is. Denk eraan dat
 
Stoel reserveren en Luchtvaartmaatschappij informatie
+
Kijk hier voor de luchtvaartmaatschappij informatie zoals bagage, online inchecken etc.
 
Je boeking wijzigen of annuleren
+
Je boeking kun je wijzigen of annuleren via onze afdeling Customer Contact op 023 5135 556 (voor dit nummer worden je gebruikelijke belkosten in
 
Contactgegevens en openingstijden
+
Hoofdkantoor Neckermann Vliegvakanties Thomas Cook Nederland B.V. Spicalaan 41 NL-2132 JG Hoofddorp Hoofdkantoor Neckermann Autovakanties,
Let op, Thomas Cook / Neckermann treedt op als tussenpersoon voor de ‘Hotels’ & ‘Stedentrips’ producten.
Hiervoor gelden afwijkende voorwaarden. Neem contact met ons op indien je vragen hebt over deze producten via onderstaande contactgegevens.


Indien je niet online kunt wijzigen of annuleren voor je Hotels’ & ‘Stedentrips’ boeking
Als je in je reisplan geen link voor Wijzigen of Annuleren kunt vinden of als je de wijziging of annulering niet online kunt voltooien, betekent dit doorgaans dat:

Neem contact met ons op voor hulp.