Klantenservice

x

Op de luchthaven

Je dient ongeveer 2,5 uur voor de vermelde vertrektijd op de luchthaven aanwezig te zijn. De incheckbalie van je luchtvaartmaatschappij sluit ca. 45 minuten voor de geplande vertrektijd van je vlucht (voor verre intercontinentale vluchten geldt 3 uur voor vertrek aanwezig en de balie sluit 1 uur voor vertrek).

Indien je nog reisbescheiden op moet halen, dan liggen deze vanaf 2,5 uur voor de geplande vertrektijd bij onze servicebalie in vertrekhal 1 voor je klaar. Ook voor vragen kun je je wenden tot onze servicebalie of die van je luchtvaartmaatschappij.

Op luchthaven Schiphol wordt Neckermann Reizen vertegenwoordigd door de Thomas Cook servicebalie in vertrekhal 1. Op Groningen Airport Eelde is dit Groundservice Groningen Airport, op Rotterdam (the Hague Airport) door Transavia, op Eindhoven Airport door Viggo en op Maastricht Aachen Airport door MAA Groundservice.

Veelgestelde vragen

 
Luchthaven transfer
+
Transfer De transfer van en naar je zonbestemming is vanaf november 2018 niet meer standaard inbegrepen bij je Neckermann Vliegvakantie. Je
 
Visum
+
Egypte Voor een reis naar Egypte dien je te beschikken over een geldig paspoort dat nog minimaal 6 maanden na aankomst in Egypte geldig is. Denk eraan dat
 
Stoel reserveren en Luchtvaartmaatschappij informatie
+
Kijk hier voor de luchtvaartmaatschappij informatie zoals bagage, online inchecken etc.
 
Je boeking wijzigen of annuleren
+
Je boeking kun je wijzigen of annuleren via onze afdeling Customer Contact op 023 5135 556 (voor dit nummer worden je gebruikelijke belkosten in
 
Contactgegevens en openingstijden
+
Hoofdkantoor Neckermann Vliegvakanties Thomas Cook Nederland B.V. Spicalaan 41 NL-2132 JG Hoofddorp Hoofdkantoor Neckermann Autovakanties,
Let op, Thomas Cook / Neckermann treedt op als tussenpersoon voor de ‘Hotels’ & ‘Stedentrips’ producten.
Hiervoor gelden afwijkende voorwaarden. Neem contact met ons op indien je vragen hebt over deze producten via onderstaande contactgegevens.


Indien je niet online kunt wijzigen of annuleren voor je Hotels’ & ‘Stedentrips’ boeking
Als je in je reisplan geen link voor Wijzigen of Annuleren kunt vinden of als je de wijziging of annulering niet online kunt voltooien, betekent dit doorgaans dat:

Neem contact met ons op voor hulp.