Klantenservice

x

Vlucht informatie

Chartervluchten

Standaard Neckermann pakketreizen (vlucht + transfer + verblijf) naar onze zonbestemmingen binnen Europa (inclusief Egypte, Tunesië, Marokko en Kaapverdië) zijn chartervluchten. De vluchttijden zijn te allen tijde onder voorbehoud van wijzigingen.
Voor het boeken van chartervluchten is het van belang dat de namen van de passagiers worden ingegeven conform paspoort (dames gebruiken de meisjesnaam). De bagageregeling voor deze vluchten kun je via onze afdeling Customer Contact opvragen. Voor Transavia.com is het mogelijk om op voorhand je betaalde bagage te reserveren. Dit kan gemakkelijk via de Self Service Portal van Transavia. Voor verdere informatie zie Bagage.

Neckermann Flex

Indien je een reis boekt uit ons Neckermann Flex product (Dynamic Packaging), dan boek je tevens een lijndienst. Via deze weg kun je zelf je vluchten selecteren. Het is van belang dat namen van de passagiers worden ingegeven conform paspoort (dames gebruiken de meisjesnaam). Lijndiensten zijn direct definitief bij boeking en derhalve niet kosteloos te wijzigen of te annuleren. Mocht je een wijziging of annulering door moeten voeren op je boeking, dien je rekening te houden met 100% kosten voor de vlucht. De transfer van de luchthaven naar je accommodatie is niet inbegrepen. Voor het merendeel van de bestemmingen kan je wel een transfer bijboeken, neem hiervoor contact op met ons Customer Contact Center.
Ruimbagage is veelal niet inbegrepen en dien je rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij in te boeken. 

Lijndienstvluchten

Indien je een vakantie boekt via Vrij Uit, dan kun je optioneel een vlucht bijboeken, dit is een lijndienst. Voor lijndiensten is het van belang dat namen van de passagiers direct correct worden ingegeven conform paspoort (dames gebruiken de meisjesnaam). De vluchten zijn direct definitief en daarom is kosteloze wijziging of annulering niet mogelijk. Je dient in dat geval rekening te houden met 100% kosten voor de vlucht. De transfer van de luchthaven naar je accommodatie is niet inbegrepen. Ruimbagage is veelal niet inbegrepen en dient rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij te worden bijgeboekt.

Omdat een bijgeboekte vlucht een lijndienst is, dien je zelf rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij de extra's als ruimbagage, stoelreservering en online inchecken te regelen. Het bijboeken kun je niet gelijk bij boeking doen, maar doe je naderhand via de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij onder vermelding van het ticketnummer (= PNR nummer). Het PNR nummer kun je terugvinden op de factuur, ook kun je contact met ons opnemen om het PNR nummer na te vragen.

 

 

Veelgestelde vragen

 
Luchthaven transfer
+
Transfer De transfer van en naar je zonbestemming is vanaf november 2018 niet meer standaard inbegrepen bij je Neckermann Vliegvakantie. Je
 
Visum
+
Egypte Voor een reis naar Egypte dien je te beschikken over een geldig paspoort dat nog minimaal 6 maanden na aankomst in Egypte geldig is. Denk eraan dat
 
Stoel reserveren en Luchtvaartmaatschappij informatie
+
Kijk hier voor de luchtvaartmaatschappij informatie zoals bagage, online inchecken etc.
 
Je boeking wijzigen of annuleren
+
Je boeking kun je wijzigen of annuleren via onze afdeling Customer Contact op 023 5135 556 (voor dit nummer worden je gebruikelijke belkosten in
 
Contactgegevens en openingstijden
+
Hoofdkantoor Neckermann Vliegvakanties Thomas Cook Nederland B.V. Spicalaan 41 NL-2132 JG Hoofddorp Hoofdkantoor Neckermann Autovakanties,
Let op, Thomas Cook / Neckermann treedt op als tussenpersoon voor de ‘Hotels’ & ‘Stedentrips’ producten.
Hiervoor gelden afwijkende voorwaarden. Neem contact met ons op indien je vragen hebt over deze producten via onderstaande contactgegevens.


Indien je niet online kunt wijzigen of annuleren voor je Hotels’ & ‘Stedentrips’ boeking
Als je in je reisplan geen link voor Wijzigen of Annuleren kunt vinden of als je de wijziging of annulering niet online kunt voltooien, betekent dit doorgaans dat:

Neem contact met ons op voor hulp.